پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها

باخت تیم فوتبال زنان بارسلونا بعد از ۵ سال

  • کد خبر: ۲۲۳۲۰۸
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
باخت تیم فوتبال زنان بارسلونا بعد از ۵ سال
تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال در یک دیدار خانگی طعم شکست را چشید و برابر چلسی بازی را واگذار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال زنان بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا شامگاه شنبه در دیداری خانگی به مصاف چلسی رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

این دیدار، اما از دو جهت برای طرفداران این تیم حائز اهمیت بود. نخست آنکه تیم زنان بارسلونا از سال ۱۳۹۷ (۲۰۱۹) در هیچ دیدار خانگی شکست نخورده بود. این تیم در ژانویه ۲۰۱۹ (بهمن ۱۳۹۷) در دیدار برابر اسپورتینگ هوئلوا در لالیگا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود و پس از آن در ۱۲۳ دیدار خانگی و به مدت ۵ سال هرگز طعم شکست را نچشیده بود.

ضمن اینکه این تیم از آوریل ۲۰۱۹ (شهریور ۱۳۹۹) در تمام دیدار‌هایی که به میدان رفته است موفق به گلزنی شده بود و برای نخستین بار در دیدار با چلسی و پس از حدود ۱۹۰ بازی نتوانست در یکی دیدار گلزنی کند.

این تیم اسپانیایی در این فصل ۱۶۴ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

بارسلونا در فصل گذشته موفق شد رکوردی خارق العاده از خود به نمایش بگذارد و علاوه بر کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در ۴۴ بازی، ۴۲ برد و ۲ تساوی به دست بیاورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->